Kuantum Teorisi Nedir?

Kuantum kanunları tüm atomların, yıldızların, gezegenlerin, kayaların ve binaların hepimizin içinde ki en ufak parçaya hükmediyor. Kuantum, günlük hayatımızda ki yerini fark etmeyiz. Ama bakılması gereken yeri bilirseniz, görürsünüz. Tek yapmanız gereken bakış açınızı değiştirmek ve atomların ve içlerinde ki moleküllerin derinine inmek.

Kuantum fiziği, doğanın düşünülenden daha esrarengiz olduğunu ortaya koymuştur.

Kuantum teorisi bir diğer adıyla Kuantum Fiziği ve Kuantum Mekaniği olarak da geçmektedir ve 1900'lı yıllarda Alman fizikçi Max Planck tarafından ortaya atılmıştır. Latince anlamı ise ''ne kadar veya kaça'' demektir.

Kuantum şaşırtıcı, karışık ve garip bir teoridir. Bunu anlamak ve denemek için öğrendiğiniz veya bildiğiniz bazı şeyleri unutmanız gerekiyor. Kuantum teorisi kendisi içerisinde çok farklı bir dünya ve kendine ait kuralları vardır ve bu olasılık kuralları günlük hayatta mantıklı bir ifade etmediği iddia ediliyor.