CNBC Dizi Çekimi Deneyimim



Geçenlerde CNBC için çekilecek dizi için tarafıma tercümanlık teklif geldi. Tercümanlık mesleğim değil fakat bu duruma nasıl geldik ilk önce bunu anlatayım.

Hayatımı Avrupa'da bir çok ülkede geçirdim ve eğitimimi İsveç'te tamamladım. Bir sürü arkadaşlar edindim ve CNBC dizi setine katılmamı sağlayan edindiğim dostlarımdan bir tanesiydi. Türkiye'ye dizi çekimi için gelince hemen aradılar ve bende düşünmeden kabul ettim.

3 gün boyunca ekibin oradan oraya koşturması, bot üstünde çekimler, denizi dalgalandırmak için harcanan çabalar, öğle yemeğini beklemek gibi eğlenceli zamanlar. Peki, ben ne mi yaptım? Başrol oyuncularından bir tanesine tercümanlık yaptım. İngilizce ve Türkçe tercümanlık, asıl alanım ise sağlık ve Medikal bir firmada Ticaret Direktörü olarak çalışmaktayım.


Sette herhangi bir sorunla karşılaşmadım, aksine insanların işlerini aşkla yapmaları çok hoşuma gitti. Sanatla ilgilenen biri olarak, orada bulunmamın benim için önemi büyüktü.
Ama yaşadığım en büyük olumsuzluk ise uykuydu! Sabah 06.00 'dan gece 01.30 'a kadar devam eden çekimler için haliyle :) bitse de gitsem dedirtiyordu.

Benim için güzel bir tecrübeydi, büyük bir heyecanla sizlere bu anımı paylaşmak istedim.

Düşünce ve yorumlarınızı yazmayı unutmayın, yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.